Ekonomi

Dünya Kupası’nda eğlenceye Türk imzası

İSTANBUL (İGFA) – İstanbul, Şikago, Münih, Cenova ve Taşkent’teki ofisleri ile temalı cümbüş kesiminde dünya çapında başarılara imza atan Outdoor Factory, küresel arenada büyümeye devam ediyor.

En son Disney Company, Universal Parks and Resorts, Jurassic World üzere seçkin cümbüş markalarına kreatif stüdyo alanında hizmet veren L3DFX’e ortak olan Outdoor Factory, Katar Dünya Kupası’nı da ıskalamadı.

İlgili Makaleler

Şirket, Katar’ın en büyük kapalı tema parkı özelliğine sahip olan Doha Quest’e 35 kişilik teknik takımla 2 ay üretim ve 3 ay uygulama süreci formunda katkı sundu.

Yine Katar’da kendine mahsus yedi kıyı alanı ile Lusail kentinin kıymetli çekim merkezine dönüşen 1,3 milyon metrekarelik Qetaifan Island North’un inşasına Outdoor Factory 2021 yılında dahil oldu.

Pandemi mühletince aralık vermeden çalışan şirket, adanın son teknoloji Su Parkı’nı tasarladı ve 2 yıl boyunca üretim ve uygulamalarını sürdürdü.

Bu projede 6 kontratlı üretici ortasında yer alan Outdoor Factory, üretim alanında çalışan tek Türk firması oldu. Macera dünyası Qetaifan projesinde Outdoor Factory; alanda çalışan 8 mühendis ve 130 personel 6 aylık imalat 8 aylık saha uygulaması gerçekleştirdi.

Tasarım ve uygulama alanında anahtar teslim tahliller sunan Outdoor Factory, son teknoloji cümbüş alanlarını Katar’ın 2030 vizyonu çerçevesinde hazırlanmasında katkılar sundu.

Bir yanıt yazın

E-posta adresiniz yayınlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir

Başa dön tuşu